Valiant Force APK 1.2.0


Valiant Force APK 1.2.0

DOWNLOAD MOD TERBARU - Hai boe slamat sore menjelang siang kali ini saya akan membuat artikel terbagus untuk kalian mainkan Update 2016 MOD permainan ini banyak macam pilihan bagi kalain yang yang suka game ini permainan sangat mudah bagi kalian yang suka game ini sejak dulu bagi kalian yang baru mendownload yah belajar bagai mana memainkan game ini sendiri .banyak hal yang kaian bisa ketahui game yang satu ini mempunyai karakter berbeda dan memupnyai cirikas tersendiri pemain yang anda pilih bisa di buat menjadi tampilan yang beda dan peralatan yang disediakan untuk mengubah tampilah yang anda inginkah berupa banyak macam - macam karakter pemain yang anda sukai untuk di mainkan.



DOWNLOAD PRO TERBARU - Langsung saja boe akan meneruskan permaina ini saat ini adalah permainan terbaru saat ini dan di gemari banyak orang yang suka gamerss dan kalian tau cara memainkan game ini kalian bisa melawan musu yang kalian bunuh dengan pedang atau jurus yang telah ada dalam permainan ini sendiri kalian akan meneruskan kelevel berikutnya dan menemukan musuh yang sangat kuat dan sulit untuk di musnakan biar kalian cepat memusnakan musuh itu sendiri anda harus bisah terus memainkan game ini karena biar level Valiant Force APK 1.2.0 MOD yang anda mainkan akan bertamabah dan menjadi tambah kuat untuk melawan musu - musuh itu sendiri .

SCREESHOT:


LINK DOWNLOAD ;

Valiant Force APK 1.2.0 / MIRROR

KEY GAME FEATURES 

☆ Turn-based strategy RPG 
Test your strategic skills on the classic 3×6 grid battlefield. Move your heroes to the right positions, and trigger each hero’s aura. Become a true master of tactical combat! 

☆ 40+ specialized jobs, 200+ unique heroes 
Valiant Force offers a variety of specialized jobs and heroes to choose from. Form your team and choose your paths! 

☆ 500+ items to craft and collect 
Power up your heroes with different rarities of equipment obtained from dungeon loot or crafted using materials. There are over 500 different items to collect! 

☆ Epic boss events 
Face off against the most terrifying boss monsters found in Valiant Force in special boss event dungeons. Awesome loot awaits! 

☆ Build and upgrade your Garrison 
Build your garrison to buff heroes, send them on expeditions, get more gold, gems, experience points, and much more. With limited land, choose your structures wisely! 

☆ PVP Arena 
Test you mantle and squad strength in the PVP arena! Climb up the rankings in the most intense strategy-based PVP system ever, and become a true tactician of the battlefield! 

☆ Rune System 
Strengthen your heroes using the grid-based Rune System. Mix and match the runes which will aid your hero during battles. Unique unlockable passive skills await! 

☆ Guild System 
Gather your friends and families to form guilds! Exclusive features and bonuses awaits all guild member, with more features in development. 

☆ Audio masterpiece 
Immerse in Valiant Force’s music, composed by former Square Enix veteran, Mr Hitoshi Sakimoto and Basiscape. 

☆ Visual masterpiece 
Stunning 2D art drawn in-house at XII Braves, along with detailed 3D models 

What’s New 

《Valiant Force》 is now available in Singapore, Malaysia, Thailand, Indonesia, The Philippines 
– New voiceovers for all heroes, with popular voice actors Yūki Kaji & Yoshino Nanjō 
– Halloween event, fight waves of undead 
– Event Bazaar, exchange event drops for exclusive items 
– Event Ladder, compete to get great prizes 
– Hero, Item lock system 
– x2 speed 
– Equipment enhance system 
– Heroes rebalance 

Mod Features: 

1 - God Mod 
2 - Massive Damage 

Instructions: 

– Dwnload the mod 
– install and enjoy

Incoming search terms:


  • valiant force mod
  • valiant force mod apk
  • valiant force apk
  • mod valiant force
  • install valiant force mod data
  • valiant force apk mod
  • donlot game valiant force full
  • apk valiant force
  • donlot game valiant force gratis
  • cara cheat valiant force android

Upss!!!semoga bermanfaat boe bagi kalian yang telah meliahat blog dan Terimakasih atas kunjuang kalian semoga berguna bagi kalian yang sudah mendoload dan jangan lupa bagi kalain yang belum mendownoad aplikasi android ini silakan di bawa ini boe :

Valiant Force APK 1.2.0

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Valiant Force APK 1.2.0"

Posting Komentar